Redhat 5.2

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Říjen 10 09:04:26 CEST 2000

Omlouvam se za PGP nesmysl. On si ten ^&^%* program mysli,
ze kdyz je tam cestina, tam to musi ASCII-armorovat, ale uz si
nenecha rozmluvit odeslani. Grrr. At zije closed-source Pegasus
Mail! Grrr.

Puvodni mail:

On 9 Oct 2000, at 20:59, Petr Šobáň wrote:

> Vzy s tim budou nejake naklady, za cas straveny u pc - stahnuti z
> internetu, nebo poslani cd atd..... Ale urcite mensi nez opravovani
> starych verzi ktere jiz nejsou podporovane a kde si musite vse
> udelat sam.

No vida, a uz jsme pomalu na urovni MS-Windows. Je "logicke", ze
si kazdy rok (dva?) koupite operacni Windows znovu, protoze stare
verze nejsou podporovane. No a stare verze nejsou podporovane,
protoze je skoro nikdo nepouziva, protoze si vsichni stejne koupili
verze nove.

Ja v tom vidim argument kruhem; vy ne?

Ja si puvodne stezoval, ze RedHat prestava deklarovat podporu
starsich verzi. Vy mi na to rikate "poridte si novou, prijde vam to
levneji nez tu starou flikovat". Ja mel puvodne jinou ideu: Ze tu
starou verzi bude vendor nadale podporovat.

[Ovsem, abych se RH malinko zastal - i kdyz nevim, zda si to
zaslouzi: Prestoze prestal podporu 5.2 deklarovat, objevil se tam
mezitim dalsi bezpecnostni upgrade na diru v traceroute. Treba
RedHati chteji zakazniky jen vydesit a donutit ke koupi neceho
noveho. (Ceho? 7.0 je vice mene beta, 6.2 uz je "stara", na to
abych ji kupoval ted; kernel 2.4 bude za par (ty)dnu, ale jeste
neni.)]
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz