Redhat 5.2

Úterý Říjen 10 11:01:03 CEST 2000

On Tue, 10 Oct 2000, Petr Novotny wrote:

> Ja si puvodne stezoval, ze RedHat prestava deklarovat podporu
> starsich verzi. Vy mi na to rikate "poridte si novou, prijde vam to
> levneji nez tu starou flikovat". Ja mel puvodne jinou ideu: Ze tu
> starou verzi bude vendor nadale podporovat.

Verim tomu, ze kdyz se sejde dost penez, aby se to vyplatilo, najde se
nekdo, kdo tu podporu bude poskytovat. Je to pouze otazka rentability. Asi
tezko muzete chtit mnohaletou podporu za cenu, za jakou to normalne
prodavaji. (Ostatne u velkych sw baliku je celkem normalni, ze suma
pravidelnych vydaju za podporu brzy vyrovna porizovaci naklady.)