Mysql

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Říjen 10 10:33:45 CEST 2000

Zdravim,

Kolja <kolja na podvodnik.cz> wrote:

> Dobry den, z bezpecnostnich duvodu bych chtel presunout MySQL server na jiny
> stroj, ale ma to jeden hacek, ze bych musel ve vsech skriptech zmenit
> localhost na urcitou IP, neda se to udelat nakym jinym zpusobem nez
> prepisovanim PHP skriptu? Dekuji

Jiste, skriptem:-) Prvni zasada programatora - nikdy nedelat otrockou
praci, zvlaste kdyz jde zalgoritmizovat. Jinak to bohuzel nepujde,
leda by jste prepsal localhost v /etc/hosts, ale to Vam opravdu
nedoporucuji. Spise jste s touto varianout mel pocitat drive
a vytvorit si zadni vratka - db.server.cz 127.0.0.1.

S pozdravem

Mila Kuchta