Mysql

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Úterý Říjen 10 19:06:42 CEST 2000

On Tue, 10 Oct 2000, Míla Kuchta wrote:

> Jiste, skriptem:-) Prvni zasada programatora - nikdy nedelat otrockou
> praci, zvlaste kdyz jde zalgoritmizovat. Jinak to bohuzel nepujde,
> leda by jste prepsal localhost v /etc/hosts, ale to Vam opravdu
> nedoporucuji. Spise jste s touto varianout mel pocitat drive
> a vytvorit si zadni vratka - db.server.cz 127.0.0.1.

S tim, ze se s tim melo pocitat predem souhlasim, ale zadni vratka
vypadaji jinak, udela se soubor a do nej se ulozi neco jako

$dbhost="localhost";
$dbuser="ja";
$dbpasswd="strasne tajne heslo";

a ten soubor se pak includne pres require.
Ma to tu zasadni vyhodu, ze soubor se pres limints udela deny from all a
tak i kdyz admin selze a odpoji priponu php od php, takze je mozne
stahnout zdrojaky, tak se ten kdo si je stahne nedostane k heslum.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.