DLL

mao mao na me38.nri.cz
Úterý Říjen 10 13:42:35 CEST 2000

On Tue, Oct 10, 2000 at 01:00:52PM +0200, Radek Vybiral wrote:
> cat *.o > nejaka.dll
>
> Jak bych tak asi jinak mohl delat DLL v Linuxu? Kdyz nemam prekladac ani
> knihovny pro WirXX?
>
> Doporucuji chvili premyslet, nez poslete takovouhle nesmyslnou otazku!!

kdyz nemate crosscompiler tak asi tezko. ja jsem si predstavoval ze pokud jde
komilovat .exe tak jestli jde vytvaret take .dll. chtel bych mit jeden
makefile a udelat make all a mit v jednom adresari dll a v jinem *.so

neni to tudiz nesmyslna otazka. proste chci kompilovat dll. knihovny pro
WirXX ke kompilaci nemusim vubec potrebovat. Nechapu jak jste k tomuto dosel.
Sam jsem psal dll v assembleru.
Podle vasi uvahy tedy neexistuje crosscompiler :)! Ke spusteni, to je jina vec.

Doporucuji chvili pocitat a precist si jeste jednou nez se nastvete.

mao