NFS server

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Úterý Říjen 10 21:06:51 CEST 2000

On Mon, Oct 09, 2000 at 09:52:48AM +0200, Jan Sedlacek wrote:

[snip]
> S nfs na solarisu si vubec nestezuju. Kdyby Linux byl na tom
> stejne, tak jsem spokojenej clovek. Ne ze by to bylo tak uzasny,
> ale aspon to funguje. Nejhorsi je, kdyz zkousim Linux jako server
> pro Solaris. Takovy StarOffice pak strasne pada atd... (to je
> kapitola sama pro sebe).

Pripadne jeste muzete skusit nejake BSD, co vim, to je na tom s
NFS lepe. (melo by umet v3)

[snip]
> Nevite, zda je v jadre 2.4 skutecne implementovano NFS v3 ? Pak se
> snad nektere problemy odstrani, hlavne v komunikaci mezi Solarisem
> a Linuxem.

Existuje patch: http://www.fys.uio.no/~trondmy/, server je
prerelease...
V changelogu nejakeho 2.2.18pre se pry objevila nenapadna zminka o
tom, ze bylo pridano NFS v3, zkuste pohledat...

martin