Mars a Samba

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Středa Říjen 11 14:58:39 CEST 2000

On Wed, 11 Oct 2000, Jan Zítka wrote:

> Zkousim ted takovou "uchylarnu" - k Mars_nwe se klient z Win
> jenom prihlasi a disky pak vidi pres Sambu, ktera je u nas
> o neco rychlejsi. Mars tam stejne byt musi - mame jeste nejake
> DOS klienty a software si navic bere username z "Novella" -
> je to pro nej napsane.
>
> Zatim se zda, ze to jde...
>
> Nemate s tim nekdo nejake zkusenosti (sdileni souboru
> databazi, velka a mala pismena v nazvech souboru...)
>
> To abych nespachal nejaky prusvih - prece jen jsou to ostra
> data (i kdyz zalohovana)

No ja bych videl jako problem sdileni souboru pres sambu a mars
najednou. Vetsinalidi tu jeste pamatuje dotazy typu:

Modifikoval jsem soubor na sambe a pres nfs vidim puvodni obsah! Pripadne
to same obracene.

Uz jsem to dlouho nezkousel, protoze jsem se naucil se takovym resenim
obloukem vyhybat, ale snad to s certsvymi verzemi samby a nfs nehrozi,
protoze pouzivaji nejake zamky v jadre. Ale nejsem si moc jisty, ze to
dela mars. Jeho vyvoj je prece jen spise pomalejsi a muj !osobni! pocit
je, ze ten soft je za zanitem, protoze ma hrozne malo uzivatelu. A vyvijet
neco, co nikdo nechce nikoho nebavi (to je cestin co).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.