Mars a Samba

Jan Zítka jzitka na hronov.ckd.cz
Středa Říjen 11 15:17:49 CEST 2000

> No ja bych videl jako problem sdileni souboru pres sambu a mars
> najednou. Vetsinalidi tu jeste pamatuje dotazy typu:
>
> Modifikoval jsem soubor na sambe a pres nfs vidim puvodni obsah! Pripadne
> to same obracene.
>
> Uz jsem to dlouho nezkousel, protoze jsem se naucil se takovym resenim
> obloukem vyhybat, ale snad to s certsvymi verzemi samby a nfs nehrozi,
> protoze pouzivaji nejake zamky v jadre. Ale nejsem si moc jisty, ze to
> dela mars. Jeho vyvoj je prece jen spise pomalejsi a muj !osobni! pocit
> [...]

Diky za nazor - mne se to taky moc nelibi, ale asi tolik:
25 uzivatelu na skutecnem Novellu jim bylo malo, koupit novy Novell -
moc penez, takze jsem zaimprovizoval s Marsem. A hle, ono jim to
pripada pomale a co ja muzu:
a) koupit dva 16portove 100 Mb huby - penize (alespon kabely jsou OK)
b) zkusit nejaky takovyhle figl - zbytecne komplikace
c) rict, ze to nejde - a to bude asi ono

No nic, nebudu tady brecet a budu zkouset vsechno mozne ...

Jeste jednou diky a zdravim

Honza

Jan Zitka