BFU rozdil instalace z src.iso a i386.iso

Čtvrtek Říjen 12 11:35:16 CEST 2000

Dňa Št, 12 okt 2000 ste (Mirek Kokrda) napísali:
> Ahoj lidi,
>
>  se zacinam citit silnejsi v kramflecich a tak koukam, jak zvednou vykon
> systemu.
> I napadlo mne nepouzivat binarky, ale kompilovat vsechno na miru meho
> stroje.
> A nejlepe zacit pri instalaci, ze...?
>
>  Mohl by mi tedy nekdo popovidat o rozdilu v instalaci ISO imagi
> redhatu, kdyz jedna je oznacena jako src a druha i386. Mam v umyslu
> naistalit RH 6.2 english a ukoncit svoji 6.1CZ.

Z src.iso system nenainstalujete. Su tam zdrojove kody programov, ktore su
na i386.iso. To CD vyuzijete, az ked mate aspon zaklad systemu
nainstalovany. (nejaky zaklad + prekladac). Potom si mozete jednotlive
programy prekladat zo zdrojovych kodov.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk