BFU rozdil instalace z src.iso a i386.iso

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 12 12:27:36 CEST 2000

On Thu, 12 Oct 2000, Mirek Kokrda wrote:

> Ahoj lidi,
>
>  se zacinam citit silnejsi v kramflecich a tak koukam, jak zvednou vykon
> systemu.
> I napadlo mne nepouzivat binarky, ale kompilovat vsechno na miru meho
> stroje.
> A nejlepe zacit pri instalaci, ze...?
>
>  Mohl by mi tedy nekdo popovidat o rozdilu v instalaci ISO imagi
> redhatu, kdyz jedna je oznacena jako src a druha i386. Mam v umyslu
> naistalit RH 6.2 english a ukoncit svoji 6.1CZ.

No s temi kramfleky to nebude zase tak horke.... :)

Letmym pohledem do SRC ISO image je videt, ze tam neni zadny instalacni
program, ze tam jsou pouze zdrojove baliky.

Takze vyladit system lze tak, ze se nainstaluje z i386 CD, a pak lze
prelozit vsechny potrebne baliky ze SRPMS na aktualnim hardwaru.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |