Samba a nesmazatelný soubor "Pošta k odeslání.*"

Petr Špatka (CVČ Lužánky) spatka na luzanky.cz
Pátek Říjen 13 11:53:31 CEST 2000

Dobrý den

mám opět problém s kombinací smaba a windows. Zapnul jsem uživatelské
profily s ukládáním na sdíleném disku. Outlook Expres vytvoří soubor "Pošta
k odeslání.mbx" a "Pošta k odeslání.idx". Mezi k a odeslání je jakýsi divný
znak (zdá se že 0x1A). Ten způsobuje, že pak soubor nejde smazat. Chová se
to stejně jako když vytvoříte soubor s českým jménem a v smb.conf nemáte
zapnutou češtinu. Bohužel se mi nepodařil ani pomocí valid chars donutit
sambu k tomu aby tento soubor šel přes sambu smazat (pokud to smažu přímo v
Linuxu tak to smozřejmě jde). Podařilo se Vám někomu nějak opravit tuto
závadu?

Sambu mám 2.0.7. Ostatní soubory s českým jménem jdou tvořit mazat číst
naprosto bez problémů.

Mockrát děkuji za pomoc
Petr Špatka