Samba a nesmazatelný soubor "Pošta k odeslání.*"

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Pátek Říjen 13 18:57:26 CEST 2000

On Fri, 13 Oct 2000, Petr Špatka (CVČ Lužánky) wrote:

> k odeslání.mbx" a "Pošta k odeslání.idx". Mezi k a odeslání je jakýsi divný
> znak (zdá se že 0x1A). Ten způsobuje, že pak soubor nejde smazat. Chová se
Je to pevna mezera. Maji to i jine ikony na plose nebo nazvy souboru
generovane wordem, kdyz si je ziskava z prvni radky textu.

> to stejně jako když vytvoříte soubor s českým jménem a v smb.conf nemáte
> zapnutou češtinu. Bohužel se mi nepodařil ani pomocí valid chars donutit
> sambu k tomu aby tento soubor šel přes sambu smazat (pokud to smažu přímo v
> Linuxu tak to smozřejmě jde). Podařilo se Vám někomu nějak opravit tuto
> závadu?
>
> Sambu mám 2.0.7. Ostatní soubory s českým jménem jdou tvořit mazat číst
> naprosto bez problémů.

Jste si uplne jisty, ze je to 2.0.7 a ze mate v /etc/charmaps mapy z
2.0.7? Tohle jsem opravoval a v betach 2.0.7 zkousel a bylo to OK.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.