Unable to mount root fs

Jirka Kosina jikos na hl.uvmv.cz
Pátek Říjen 13 14:19:22 CEST 2000

Zdravim

Stroj: Procesor Athlon 700Mhz, 130MB RAM, 2xSCSI HD 17MB (1x IBM,
1xSEAGATE).

Kdyz dam instalovat Redhat (a zkousel jsem vsechny mozne vice ci mene
historicke verze),  tak hned, kdyz bootuje kernel (tzn. necham ho
nabootovat z instalacniho CDcka, a odklepnu text mode), tak napie
Partition chceck:, nevypise zadne partitions, a hodi
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 08:34 (nebo neco v tom
smyslu, zrovna u toho ted nesedim, takze tu hlasku nemam presne).

Zkousel jsem cvicne SuSE 6.4, ten vytuhnul hned po hlasce Ok, bootong the
kernel.

Ten pocitac je uplne novy.

Mate nekdo ideu, kde je chyba, a jak ji napravit?

Predem diky.

S pozdravem

Jirka Kosina.