Unable to mount root fs

Pátek Říjen 13 14:25:23 CEST 2000

Dňa Pi, 13 okt 2000 ste (Jirka Kosina) napísali:
> Zdravim
>
> Stroj: Procesor Athlon 700Mhz, 130MB RAM, 2xSCSI HD 17MB (1x IBM,
> 1xSEAGATE).
>
> Kdyz dam instalovat Redhat (a zkousel jsem vsechny mozne vice ci mene
> historicke verze),  tak hned, kdyz bootuje kernel (tzn. necham ho
> nabootovat z instalacniho CDcka, a odklepnu text mode), tak napie
> Partition chceck:, nevypise zadne partitions, a hodi
> Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 08:34 (nebo neco v tom
> smyslu, zrovna u toho ted nesedim, takze tu hlasku nemam presne).

> [...]

Skuste zistit aky tam mate radic SCSI. Ked zistite typ, tak skontrolujte,
ci ho ma skompilovane instalacne jadro. Ak nie budete si ho musiet
prekompilovat.

Inak tie cisla mate dost pochabe. Rad by som vedel ako ste tam dostali
130MB RAM a kde ste zohnali 17MB SCSI disky.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk