Samba občas bezdůvodně vyhodí uživatele

Petr Špatka (CVČ Lužánky) spatka na luzanky.cz
Pátek Říjen 13 16:09:09 CEST 2000

Dobrý den

mám ještě jeden problém se sambou. Občas se některému uživateli při
přihlášení do Win neprovede "login.bat". Stačí se odhlásit a zase přihlásit
a "login.bat" je v pořádku a uživatel má k dispozici síťové disky (ty se v
tom bat souboru mountují). S tím asi úzce souvisí další závada: občas se
uživateli uprostřed práce odpojí síťový disk. Po chvíli se to zase
vzpamatuje a všechno je ok (pokud má trpělivost tak se nemusí ani logovat).

Zdá se, že ten výpadek je doprovázen v log.smb mnohonásobným opakováním
hlášení (heslo je určitě OK jelikož při přihlášení se disk připojí):
[2000/10/13 13:10:17, 1] smbd/reply.c:reply_sesssetup_and_X(925)
  Rejecting user 'spatka': authentication failed
[2000/10/13 13:10:17, 1] smbd/reply.c:reply_sesssetup_and_X(925)
  Rejecting user 'spatka': authentication failed

Na serveru používám RedHat 6.1 a samba 2.0.7. To stejné (nevím jestli včetně
hlášek) dělala i Samab 2.0.6. Problém se objevuje naprosto nahodile.

Pokud někdo tušíte v čem je problém, prosím zkuste poradit.

Děkuji. Petr ŠPATKA

P.S. Jediné co mě překvapuje je že jsem o podobném problému nenašel v
archívu konference zmínku - děsí mě představa, že bych byl jediný, kdo s tím
má problém.