Samba občas bezdůvodně vyhodí uživatele

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Říjen 13 21:05:56 CEST 2000

On Fri, 13 Oct 2000, Petr Špatka (CVČ Lužánky) wrote:

> mám ještě jeden problém se sambou. Občas se některému uživateli při
> přihlášení do Win neprovede "login.bat". Stačí se odhlásit a zase přihlásit
> a "login.bat" je v pořádku a uživatel má k dispozici síťové disky (ty se v

Tohle se mi stava i s novellskym klientem. Podle me je nejaky problem na
strane windows. Skuste nahrat vsechny SP.

> tom bat souboru mountují). S tím asi úzce souvisí další závada: občas se
> uživateli uprostřed práce odpojí síťový disk. Po chvíli se to zase
> vzpamatuje a všechno je ok (pokud má trpělivost tak se nemusí ani logovat).

To je v poradku, klient provadi reconnect na pozadi, takze se znovu
priloguje.

> Zdá se, že ten výpadek je doprovázen v log.smb mnohonásobným opakováním
> hlášení (heslo je určitě OK jelikož při přihlášení se disk připojí):
> [2000/10/13 13:10:17, 1] smbd/reply.c:reply_sesssetup_and_X(925)
>   Rejecting user 'spatka': authentication failed
> [2000/10/13 13:10:17, 1] smbd/reply.c:reply_sesssetup_and_X(925)
>   Rejecting user 'spatka': authentication failed

Neni to autorizovaen proti NT serveru?

> archívu konference zmínku - děsí mě představa, že bych byl jediný, kdo s tím
> má problém.

Mozna nejste prvni, ale malokdo posle vypis z logu a ono se to jinak tezko
hleda. Mate za o u me bezvyznamne plus.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.