NumLock v X

Matěj Cepl cepl na bigfoot.com
Pondělí Říjen 16 00:29:39 CEST 2000

Dobrý den,

skutečně si už nevím rady. Chtěl bych mít implicitně zapnutý NumLock při startu
X Window, ale nějak se mi nevede. V KDE FAQ jsem si našel odkaz na setleds a
kdo dobrý mi poradil, že si mám dát do /etc/rc.d/rc.local tohle

# Nastav LEDky, jak maji byt
for tty in /dev/tty[0-9]*; do
    /usr/bin/setleds -D +num < $tty
done

Skutečně to funguje ve všech konzolích Linuxu, dokonce mám NumLock zapnutý,
když startuji do X, ale ve chvíli, kdy se přihlásím a začne se startovat moje
konfiguraci tak je to všechno v ... .

Vyhodil jsem teď kikbd (kterého jsem podezíral z toho, že to je on, kdo dělá
problémy) a jedu už jenom na setxkbmap (dle Czech-HOWTO), ale NumLocku to
nepomohlo.

Když se pokusím pustit setleds normálně v kvt, tak se mi také nevede:

setleds -v -D +num
KDGETLED: Nepřípustný argument
Error reading current led setting. Maybe stdin is not a VT?

Můžete mi někdo poradit něco konstruktivního?

		Děkuji

				Matěj Cepl