xinetd z RH7.0 a telnet

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Říjen 16 13:09:42 CEST 2000

On Sun, Oct 15, 2000 at 11:18:09PM +0200, thebigone na centrum.cz wrote:
> Po upgradu z RH6.2 na RH7.0 mam problemy se siti, v RH6.2 se mi o
> sitove sluzby staral demon inetd, ted je tam nejaky xinetd, ktery
> si prekonvertoval stare konfiguracni soubory na nove, ale spatne
> a ktery neumim ovladat, nefunguje mi treba telnet a nevim, co s
> tim, cetl jsem si man xinetd.conf, ale porad tomu nerozumim.
> Poradte prosim, dik

Zkuste se podivat do
/usr/share/doc/xinetd-2.1.8.9pre9/*
/usr/share/doc/xinetd-2.1.8.9pre9/sample.conf
/etc/xinetd.d/*

Taktez prekontrolujte /etc/hosts.allow a hosts.deny, zkuste do allow
napsat na chvili ALL : ALL ...

Pokud chcete OPRAVDOVOU radu, budete nam muset ty konfiguraky ukazat,
podivat se do logu, kdo a na co si tam stezuje a popsat, co to znamena
"nefunguje to". (abyste se vyhnul otazkam typu "a zkousel jste zapnout
pocitac?")

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//