Smerovanie RH [Was: Re: bw]

Pondělí Říjen 16 15:24:51 CEST 2000

On Mon, 16 Oct 2000, Stanislav Meduna wrote:

> Obavam sa, ze dalsia diskusia skutocne nema zmysel - Ty si
> presvedceny o svojom, ja o svojom a nevyzera to, ze by to
> nejako konvergovalo. Akurat lutujem, ze tu neodzneli nazory
> viacerych.

Zaznely. Akorat ze se daly lehce vyvratit.

Vyvratit Tobe pocit, ze Ti Red Hati hazeji klacky pod nohy asi nepujde,
protoze to je Tvuj subjektivni pocit (na rozdil od udajneho lhani o tom,
ze se nekdo s nekym domluvil nebo nedomluvil).

Ja ten pocit nesdilim, protoze k nemu nemam nejmensi duvod (a navic jsem
ve stejne situaci, jako Ty - tedy krome toho, ze jsem podepsal papir,
ktery rika to, co jsi sam oznacil za samozrejmost a zaroven si to
odmitnul).

--
                        Milan Kerslager