NumLock v X

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Říjen 16 15:53:20 CEST 2000

On Mon, Oct 16, 2000 at 01:33:19PM +0200, Zdeněk Böhm wrote:
> Prominte, ze jsem tak smely, ale jak to pouzit? Zkusil jsem to pustit
> z konzoly, lec napsalo to: Unable to open display "", prosel jsem "man
> xset" a zkusil tedy "xset -display Mach64 led 3" a ono zase: Unable to
> open display "Mach64" (oboji jsem zkousel pri pustenem i vypnutem X),
> taky jsem zkusil to soupnout do XF86Setup, ale pak to kvuli tomu
> nechtelo pustit X-ka. Prosel jsem "man X", ktery se odkazuje na
> xset(1), ale nic jineho nerika.  Muzu poprosit o trochu podrobnejsi
> popis? Dava se to nekam do konfiguraku, nebo to mam spoustet pri
> bootu?

Zkuste si to pridat do ~/.Xclients, anebo do globalniho Xclients (nekde
v /etc/X11/

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//