NumLock v X

sKIm skim na egarden.cz
Pondělí Říjen 16 16:45:17 CEST 2000

On Mon, 16 Oct 2000, Martin Mačok wrote:

> Zkuste si to pridat do ~/.Xclients, anebo do globalniho Xclients (nekde
> v /etc/X11/
Nefunguje to.
Zkousel jsem treba v Xwin dat `xset led on` a nic a kdyz zmacknu NumLock,
tak se rozsviti o ScrollLock ledka a nejde odsvitit.
Takze to nejak reaguje na ten prikaz.
A zase zpetne kdyz dam `xset led off` tak zase pri zmacknuti NumLock se
vypne i ten ScrollLock.
Zda se mi ze to nejak neni podporovane.

mike

`Michal Spacek 				   "