NumLock v X

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Říjen 17 10:09:18 CEST 2000

Lubos Lunak napsal:
>  No, xset se nepousti v konzoli, ale v X. Jenze xset na nastaveni
> NumLocku stejne nefunguje, aspon ja jeste nikoho takoveho nepotkal (
> vsichni akorat : 'no a to by _melo_ fungovat' ). Pouzijte to, co uz jsem
> tu postnul jako odpoved na puvodni dotaz (
> http://dforce.sh.cvut.cz/~seli/en/numlockx ).

Diky, tohle opravdu funguje.

Pavel Kankovsky napsal:
> 3. a ted to nejhorsi: xset pouze prepina svetylka, ale nezpusobuje
>    aktivaci odpovidajiciho modifikatoru, tzn. napr. rozsvitite ledku
>    pro numlock, ale z hlediska vstupu z klavesnice se nic nezmeni
>    (that's not a bug, that's a feature)

To je moc hezke, to autor urcite myslel na vsechny uzivatele, kteri maji
radi barevnou hudbu. Och, jak krasna by byla prace, kdyby mi pri ni blikaly
ledky do rytmu meho oblibeneho CDcka :-)

S pozdravem Zdenek Bohm

P.S. Za OT poznamku si vymeruji trest, zodpovedet na tri zacatecnicke
dotazy -  tzn.
ze moje nejblizsi tri problemy budu resit tak dlouho, az na ne prijdu sam
:-)