NumLock v X

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Říjen 16 16:22:35 CEST 2000

Zdeněk Böhm wrote:

> Prominte, ze jsem tak smely, ale jak to pouzit? Zkusil jsem to pustit z
> konzoly, lec napsalo to: Unable to open display "", prosel jsem "man xset" a
> zkusil tedy "xset -display Mach64 led 3" a ono zase: Unable to open display
> "Mach64" (oboji jsem zkousel pri pustenem i vypnutem X), taky jsem zkusil to
> soupnout do XF86Setup, ale pak to kvuli tomu nechtelo pustit X-ka. Prosel
> jsem "man X", ktery se odkazuje na xset(1), ale nic jineho nerika.
> Muzu poprosit o trochu podrobnejsi popis? Dava se to nekam do konfiguraku,
> nebo to mam spoustet pri bootu?

> [...]

 No, xset se nepousti v konzoli, ale v X. Jenze xset na nastaveni
NumLocku stejne nefunguje, aspon ja jeste nikoho takoveho nepotkal (
vsichni akorat : 'no a to by _melo_ fungovat' ). Pouzijte to, co uz jsem
tu postnul jako odpoved na puvodni dotaz (
http://dforce.sh.cvut.cz/~seli/en/numlockx ).

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli