RE: Samba občas bezdůvodně vyhodí uživatele

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Úterý Říjen 17 13:28:53 CEST 2000

> Pokud zmíněné hlášení z logu indikuje nějaký konflikt samba
> versus NT tak
> mám ještě jeden off-topic dotaz. V smb.conf určitě nikde
> nemám jméno ani
> adresu jakéhokoliv NT stroje - tudíž by samba neměla mít důvod cokoliv
> konzultovat s jakýmkoliv jiným strojem. Co mám v NT "správně"
> vypnout, aby
> se tento konflikt neobjevoval (v helpu k NT jsou naprosto
> nesrozumitelné

Tyto informace sbira prubezne kazdy stroj, na kterem bezi browsemastering
(jakykoliv od win3.11 po 2000 krome DOSu) a dale WINS server.

Spustte si na tom chudakovi NTServeru dommon a browmon (z RK) a mrknete na

MP