Re: Samba občas bezdůvodně vyhodí uživatele

Petr Špatka (CVČ Lužánky) spatka na luzanky.cz
Úterý Říjen 17 12:51:13 CEST 2000

> Neni to autorizovaen proti NT serveru?

Dle mých představ je samba server jediným serverem pro naší síť. Jedny NT
tady jsou, ale slouží pouze jako stanice nikoliv jako server. Když jsem se
do nich díval, tak jsem nic kloudného nenašel. Zatím jsem to vyřešil tím, že
jsem vypnul službu nazvanou "server". Zatím se to jeví, že problém je
odstraněn (testování probíhá 1hodinu 15minut - v podstatě to nic
neindikuje).

Pokud zmíněné hlášení z logu indikuje nějaký konflikt samba versus NT tak
mám ještě jeden off-topic dotaz. V smb.conf určitě nikde nemám jméno ani
adresu jakéhokoliv NT stroje - tudíž by samba neměla mít důvod cokoliv
konzultovat s jakýmkoliv jiným strojem. Co mám v NT "správně" vypnout, aby
se tento konflikt neobjevoval (v helpu k NT jsou naprosto nesrozumitelné
informace a v běžných příručkách se spolupráce NT a samba neřeší)? Ideální
by bylo kdy by to neznemožnilo sdílení věcí z NT (zatím toto nikdo
nepotřebuje, ale v budoucnu by tato situace mohla nastat).

Děkuji

Petr ŠPATKA