KDE, 800 x 600 je malo?

David Toman dtoman na aapf.cz
Úterý Říjen 17 11:35:55 CEST 2000

Používám rozlišení 1024x768 nebo 1152x864, teď přesně nevím, stroj mám doma. NN
je verze 4.75 a RH 6.2 CZ, monitor 17' ADI Trinitron. Zpočátku jsem měl tytéž
problémy s "pidipísmenkama", ale nakonec se mi to v NN podařilo nastavit na
čitelnou velikost. Přesný postup si už nepamatuji, ale hrál jsem si stím docela
dlouho.

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO penzijni fond, a.s.    fax    : +420 19 7733290
nam. Ceskych bratri 8               GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic    e-mail : dtoman na pef.skoda.cz