KDE, 800 x 600 je malo?

David Kuzela david na kuzela.cz
Úterý Říjen 17 21:32:33 CEST 2000

David Toman pise:
> Používám rozlišení 1024x768 nebo 1152x864, teď přesně nevím, stroj mám doma. NN
> je verze 4.75 a RH 6.2 CZ, monitor 17' ADI Trinitron. Zpočátku jsem měl tytéž
> problémy s "pidipísmenkama", ale nakonec se mi to v NN podařilo nastavit na
> čitelnou velikost. Přesný postup si už nepamatuji, ale hrál jsem si stím docela
> dlouho.

Nedavno jsem si s nastaveni fontu v NN hral (prisel jsem o monitor a tak ted
pouzivam Xy v 800x600, vcelku to jde, ale KDE nemam, takze jeho pouzitelnost
posuzovat nemuzu) a chvili mi trvalo, nez jsem zjistil, ze fonty se musi
nastavovat pro kazde kodovani zvlast (minimalne pro UTF, ISO Latin2 a Latin1).

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-