(OT) Re: Dlouhé názvy souborů s diakritikou a SAMBA

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Říjen 17 16:54:58 CEST 2000

On Tue, 17 Oct 2000, Pavel Stančík wrote:

> DD,
>
> Chtel jsem se zeptat, zdali ma nekdo zkusenosti se SAMBOU co se dlouhych
> (vice než 8.3) a ceskych názvu souboru tyka. Co je potreba nainstalovat aby
> se ceske nazvy souboru zobrazovaly vporadku?

Vy si z nas snad delate srandu ne. Cetl jste alespon jednou signaturu,
kterou pridava listserver ke kazde zprave?

> Dale pak jestli PC Intel Pentium Celeron - 333 MHz, 128 MB RAM a 1x 7.200
> ot. 15 GB HDD zvladne zatez 5 uzivatelu stale on-line. Uzivatele budou
> pristupovat ke svym adresarum a k publicu a tusknout na sdilene tiskarne a
> pristupovat k CDROM.

Tohle je druha provokace, tohle prece utahnou i NT. Kdybyste se ptal na
500 uzivatelu, budu o tom premyslet a reknu, ano, pokud online neznamena,
ze cely den kopiruji /dev/zero na sitovy disk a zpet.

Predpokladam, ze ten disk je IDE. To si obcas trochu pockaji (hlavne pri
cteni z CD) ale jinak to bude OK.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.