Dlouhé názvy souborů s diakritikou a SAMBA

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Úterý Říjen 17 22:45:45 CEST 2000

"Pavel Stančík" wrote:

> Chtel jsem se zeptat, zdali ma nekdo zkusenosti se SAMBOU co se dlouhych
> (vice než 8.3) a ceskych názvu souboru tyka. Co je potreba nainstalovat aby
> se ceske nazvy souboru zobrazovaly vporadku?

client code page = 852
coding system ISO8859-2

> Dale pak jestli PC Intel Pentium Celeron - 333 MHz, 128 MB RAM a 1x 7.200
> ot. 15 GB HDD zvladne zatez 5 uzivatelu stale on-line. Uzivatele budou
> pristupovat ke svym adresarum a k publicu a tusknout na sdilene tiskarne a
> pristupovat k CDROM.

Myslím, že by to mohl zvládnout. Hodně záleží na propustnosti a vytížení
sítě. Určitě to chce 100mbps.

--
/*
  Miroslav Petricek           mpe na stavos.cz