Smerovanie RH [Was: Re: bw] (fwd)

Úterý Říjen 17 22:44:22 CEST 2000

On Tue, 17 Oct 2000, Pavel Janík ml. wrote:

>    > Raději znovu URL: http://www.lwn.net/2000/1005/a/rh-tools.php3
>    >                   http://www.linux.cz/lists/archive/linux/92137.html
>
> Aha, tak už jsem našel toho, kdo lhal. Jeden z autorů tohoto threadu

> Což je (alespoň podle vývojářů) dvojnásobná lež! Tečka.

Bohužel není. Asi jste si nešimli, že se v těch dokumentech píše o
rozdílných věcech (už jsem to i zmiňoval). Binární kompatibilita *bude*
zachována pro C, nebude pro C++ (protože ještě není standard a kdoví kdy
bude). Tak to bylo řečeno a jak to bude doopravdy, to nevíš ani ty ani já,
protože 3.0 ještě NENÍ.

Tím pádem nelže ani jedna strana, jen bysme měli taky trochu sledovat, co
kdo píše, než označíme někoho za lháře a nepředjímat věci budoucí. Plyne z
toho pak jen velmi nepěkná rétorika (navíc bez logické konzistence - to už
jsem také zmiňoval - všichni nadávají, každý chce něco jiného a rozumných
možností bylo ještě méně než je nyní kritických výčitek).

BTW: přirovnávat RH k MS s jeho Kerberem je docela silný kafe, protože u
MS šlo o modifikaci *funkčního* prostředku *bez* zveřejnění zdrojáků a
*bez* toho aby někdo od MS aktivně na Kerberovi pracoval.

Nemyslím, že by mé další reakce mohly přinést něco pozitivního, protože na
argumenty dostanu v odpovědi jen velmi nepěkná nařčení. Je mi líto, že
rozumné argumenty nemají přednost.... takže už raději nebudu dál reagovat
na tento thread. Děkuji za pozornost.

--
                        Milan Kerslager