problem se zavadenim jadra

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Říjen 17 23:06:32 CEST 2000

On Tue, 17 Oct 2000, Radek Hrabcak wrote:

> kompiloval jsem asi pred pul rokem nekolik jader z rady 2.2 (nevim presne
> posledni cisla) pro architekturu PC, procesor Pentium (a zkousel jsem i primo
> pro K6, nicmene se stejnym vysledkem). Jadro nebezelo, tak jsem se spokojil s
> tim, ze 2.0.38 bezi uspokojive (kompilovane pro Pentium). Nyni jsem chtel
> instalovat Redhat-6.2, nicmene jadro, ktere je pritom pouzivane, tj. jadro
> pouzite v boot.img teto distribuce (opet nevim presne verzi, ale myslim, ze je
> to 2.4....) narazi na stejny problem.

Hm, no ja presne taky nevim, ale je to 2.2.14 +-1, takze urcite ne
2.4.0. Podle me to potrebuje jadro prelozene pro 386.

Pokud se pamatuji, tak na tohle trpel hodne cyrix.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.