problem se zavadenim jadra

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Říjen 18 01:37:50 CEST 2000

Dne Út, 17 říj 2000 Radek Hrabcak napsal(a):

> [...]
>posledni cisla) pro architekturu PC, procesor Pentium (a zkousel jsem i primo
>pro K6, nicmene se stejnym vysledkem). Jadro nebezelo, tak jsem se spokojil s
>tim, ze 2.0.38 bezi uspokojive (kompilovane pro Pentium). Nyni jsem chtel
>instalovat Redhat-6.2, nicmene jadro, ktere je pritom pouzivane, tj. jadro
>pouzite v boot.img teto distribuce (opet nevim presne verzi, ale myslim, ze je
>to 2.4....) narazi na stejny problem.

>Obcas se kouse pri pouzivani externi cache procesoru, proto ji mam vypnutou,
>nicmene, ani se zapnutou jadro nenabehne...

HA zde bude zakopan pes - spatne pameti? vadna deska?
CO presne mate za procesor K6 xxxxx deska xxxxxxxx
bios pozna sam procesor, nastavuje se to jeste propojkami, nebo jiz pouze
biosem atd......

>Uff.
>                                      R.H.
>
>--
>        Radek Hrabcak, student of informatics
>        Masaryk University Brno, Czech republic
>        WWW: http://www.fi.muni.cz/~xhrabcak/
>        E-mail: xhrabcak na fi.muni.cz

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |