Oracle 8161 - zakladani databaze

David Olszyński xolszyns na fi.muni.cz
Středa Říjen 18 02:30:00 CEST 2000

Kolega romix me privedl k nasledujicimu:
Po zadani
bash> svrmgrl
svrmgrl> connect internal
svrmgrl> startup nomount pfile=<cesta>/init.ora
dostanu
ORA-27125: unable to create shared memory segment
Linux Error: 22: Nepřípustný argument
coz podle me ukazuje na neco prohnileho v nastaveni tech parametru v
jadre, ale na tech jsem si dal zalezet, takze si myslim, ze to je dobre.

V include/asm/shmparam.h mam
#define SHMMAX 0x3ffffff
#define SHMMIN 1
#define SHMMNI 100