Oracle 8161 - zakladani databaze

David Toman dtoman na aapf.cz
Středa Říjen 18 06:50:21 CEST 2000

Napadla mne naprosto kacířská myšlenka: a zkompiloval jste jádro s těmito
parametry?

Jinak, dle Oracle-HOWTO na RH 6.2 by základní instalace a malá databáze měla
běžet i BEZ změn parametrů jádra. Sám jsem pokusně instaloval 8.0.5 na Celeronu
500MHz,  128MB RAM, přesně podle návodu v dokumentaci a naprosto bez problémů.

S pozdravem D. Toman

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO penzijni fond, a.s.    fax    : +420 19 7733290
nam. Ceskych bratri 8               GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic    e-mail : dtoman na pef.skoda.cz