Re: Dlouhé názvy souborù s diakritikou a SAMBA

mlebeda na centrum.cz mlebeda na centrum.cz
Středa Říjen 18 08:53:54 CEST 2000

On 17 Oct 2000, at 22:45, Miroslav Petricek wrote:

> client code page = 852
> coding system ISO8859-2

Mam jen 64MB RAM, AMD K6II/300, Disky mam 2 4GB system +
28GB se souborovým systémem ReiserFS (upravene jadro 2.2.14
z distribuce RH62cz), samba 2.0.7 a funguje k plne spokojenosti.

Dlouhe nazvy i cestina v pohode, jenom pozor na uzivatelska prava,
Pokud napr nekdo nekdo nakopiruje do adresare read-only soubor,
pak je stale jeho vlastnik a muze ho smazat jen on...prava jako
NTFS.

Resi to fs type=FAT?? Nezkousel to nekdo?

Obcas neoveruje spravne hesla do domeny, ale to bude podle
vseho nejaka moje chyba v siti a na to jste se neptal.

Martin