Apache + mod_ssl pri startu serveru

Tomas Lada tomas.lada na szes.cz
Středa Říjen 18 10:07:26 CEST 2000

Petr Nimec wrote:

> Prijemny den,
> upravte skript zhruba takto
>
> case "$1" in
>   start)
>       echo -n  "Starting APACHE: "
>       /www/bin/apachectl startssl
>       echo
>   ;;
>
> case startssl nefunguje, skriptu se predava start pri startu a stop pri
> ukonceni runlevelu.
>
> Petr Nemec

Diky za radu, uz to funguje.
Ted vsak skript napise "starting apache" a ceka dokud mu nezadam heslo.
Jelikoz jsem pri kompilaci "make certificate" daval heslo, chce ho po kazdem
spusteni Apache s SSLkem.
Neda se to nejak obejit?
Napada me situace ze v pripade delsiho vypadku proudu dojde k rebootu serveru,
tak vlastne Apache sam od sebe
nenajede - nekdo mu musi vzdy potvrdit heslo nebo se mylim?
S pozdravem
                        Tomas Lada