Apache + mod_ssl pri startu serveru

Středa Říjen 18 13:22:35 CEST 2000

Dňa 18. Oct 2000 o 10:07, Tomas Lada napísal(a):

> Ted vsak skript napise "starting apache" a ceka dokud mu nezadam heslo.
> Jelikoz jsem pri kompilaci "make certificate" daval heslo, chce ho po kazdem
> spusteni Apache s SSLkem.
> Neda se to nejak obejit?

ak ste chceli, aby ste mal certifikat chraneny heslom, tak ste spravili co ste
spravili, ak by ste to nechceli napisali by ste:

$ openssl genrsa -rand file1:file2:...:file5 -out www.virtualhost.com.key 1024

cize bez prepianaca -des3

ak chcete passphrasu z kluca vymazat pouzijete:

$ openssl rsa -in privkey.pem -out new.cert.key

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk