Nfs??

Daniel Mihalyi mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
Středa Říjen 18 10:42:12 CEST 2000

Jan Bares <jan.bares na antek.cz.no.spam> wrote:
> Dobry den, nechi rozpoutat flame, takze me nezajima nazory, ale fakta.

> Pokazde kdyz si ctu o NFS, tak jsem vzdy narazil na jeho nespolehlivost,
> respektive podivna chovani v pripade, ze je spatne nastaven. Muzete mi
> poradit (vysvetlit, odkazat na zdroje) cim jsou tyto problemy zpusobeny?
> Nechce se mi verit tomu, ze NFS je jiz tak navrzeno.

   Pokusim sa zopar postrehov o NFS dokumentaciev distribucii Debian, medzi
distribuciami Potato a Woody. V /etc/hosts.allow pri povolovani portmapera
pisu, ze funguje len pre keywords portmap: ALL a IP adresy. Dalej je tam
pisana referencia na manualovu stranku portmap(8), kde je pouzita syntax
takato: "portmap: .bar.com", co si s predoslym protireci... Pravda je niekde
uprostred, v pripade primountovania particie z Potata na Woody stanicu sedi
syntax IP, alebo ALL. V opacnom pripade, teda particiu z Woody na Potato
stanicu si vystaci potato aj s mennou syntaxou v hosts.allow woody stanice.
   Uspesne pouzivam obe moznosti /NFS,SAMBA/, v pripade Windows klientskych
stanic sa mi osvedcila SAMBA, ziadne spomalovanie pri kopirovani som zatial
nezaregistroval, dokonca ani pri nudzovom stave servera, ktory funguje na
16MB RAM... 8-)
   CODU som este nevyskusal, ale nebadane=nepoznane, teda v najblizsej
buducnosti pride aj na CODU. :)
				S pozdravom

--
\|/ ____ \|/   _  Daniel Mihalyi      Department of Computers and Informatics