multiportova sietova karta ..

Pavel Stančík stancik na iweb.cz
Středa Říjen 18 11:43:51 CEST 2000

DD,

Mam v ruce a v pocitaci 4portovku D-Link DFE-570TX. Ovladac Tulip.o v kazdëm
jadre 2.2.X.
Jenom si vezme 4x irq, ale dostal jsem tak do linuxu 8 ethernetich portu.
Rad bych ale pochopis sdileni IRQ, protoze pri zasunovani vice a vice Eth.
karet mi v /proc/interrupts k jednomu preruseni pribylo vice zarizeni. Je to
v Debianu asi osetreno, ale chtel bych tomu vice porozumet. Vsechno behalo
zda se dobre.

Pavel Stancik

Jan ' Kozo ' Vajda píše ve zprávě <200010180932.LAA15340 na ns.somi.sk>.