multiportova sietova karta ..

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Říjen 18 12:19:11 CEST 2000

"Pavel Stančík" wrote:

> DD,
>
> Mam v ruce a v pocitaci 4portovku D-Link DFE-570TX. Ovladac Tulip.o v
> kazdëm jadre 2.2.X.
> Jenom si vezme 4x irq, ale dostal jsem tak do linuxu 8 ethernetich
> portu. Rad bych ale pochopis sdileni IRQ, protoze pri zasunovani vice
> a vice Eth. karet mi v /proc/interrupts k jednomu preruseni pribylo
> vice zarizeni. Je to v Debianu asi osetreno, ale chtel bych tomu vice
> porozumet. Vsechno behalo zda se dobre.

no osetrene to ma jadro :) a nie debian ale jedine cim sa zdielane irq
lisi od nezdielaneho ze pri kazdom poziadavku o irq musi jadro zistit
ktore zariadenie to chce takze nieje dobre tam mat navesanich moc
zariadeni. ja som mal tak rozchodenu sietovku,scsi,grabovacka na jednom
IRQ a slapalo to ale evidentne mal problemy ked som graboval na scsi
disk tak to bolo pomalsie jak ked som jedno z nich premiestnil inde.

P.S. ten sposom poznam z osembitov a ak sa nemilim tak aj PC to tak robi
--
- Emacs je slozity operacni system, jen mu chybi nejaky
  dobry textovy editor.

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-