Obnoveni zobrazovani na konzoli

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Říjen 18 17:07:53 CEST 2000

Dobry den,

podarilo se mi progrepovat na konzoli binarni soubor a ziskal
jsem tim to, ze se mi pismenka zobrazuji jako rozsypany caj.
Konzola normalne reaguje na klavesnici, dokonce se muzu popameti
odhlasit a prihlasit apod., ale to zobrazeni... Nevite, prosim,
nekdo, jak na to?

Mel jsem dojem, ze jsem uz na tohle radu nekde videl a snazil
jsem se prohledat archiv, ale nejak se nezadarilo nic najit...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72