linuxovy cluster a interbase?

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Pátek Říjen 20 13:28:25 CEST 2000

> Nehlede na to, ze tohle bych se asi ptal u Borlandu.
>
> No ale muj kvalifikovany odhad je, ze to nejde, protoze IB s nicim takovym
> ve svem navrhu nepocita.

Navic,
relativne mnoho poslednich verzi Interbase maji implementovany funkci
SHADOW, s tim, ze replikace je mozna na libovolny stroj v siti....

Dekuji

vlcek na posta.noel.cz

HadwareAndSoftwareAndSystemAndUserCrash
Eliminator