linuxovy cluster a interbase?

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Říjen 18 18:06:49 CEST 2000

On 18/10/2000, Pavel Urban wrote:

> vzhledem k tomu, ze jsem se o clustery nikdy nezajimal, uvital bych
> informaci od nekoho, kdo o tom neco vi, pripadne ma nejake prakticke
> zkusenosti. Interbase a cluster - co vy nato? Blbost, mozno dost
> tezko, nebo bez problemu? Mam vubec zkouset v teto oblasti
> experimentovat? Diky za nazory!

Ne, ze bych neco vedel o Interbase, ale neda mi to, abych nereagoval.
Na co vlastne chcete odpoved? Vase otazka je podobna, jako kdybych se
zeptal, jestli se Ford Transit hodi na provozovani autodopravy. Tezka
otazka, kdyz nevite, jestli chci vozit mandarinky, lidi nebo ocelove
ingoty.

A stejne tak tezko odpovedet na Vas dotaz, nebot nikdo tady nevi, jaky
cluster mate na mysli (vypocetni, load-balancing nebo pouze nejaka forma
failover systemu), jakou roli v nem bude hrat ona Interbase (kdo, jak
casto a jakym zpusebem bude k datum pristupovat) a jake na ni kladete
naroky (rychlost, stabilita, schopnost zotaveni po padu, podpora
replikace atd.).

Zkratka je v tom prilis mnoho neznamych.

S pozdravem

                           Penguino  veritas