linuxovy cluster a interbase?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Říjen 18 22:46:02 CEST 2000

On Wed, 18 Oct 2000, Michal Krause wrote:

> A stejne tak tezko odpovedet na Vas dotaz, nebot nikdo tady nevi, jaky
> cluster mate na mysli (vypocetni, load-balancing nebo pouze nejaka forma
> failover systemu), jakou roli v nem bude hrat ona Interbase (kdo, jak
> casto a jakym zpusebem bude k datum pristupovat) a jake na ni kladete
> naroky (rychlost, stabilita, schopnost zotaveni po padu, podpora
> replikace atd.).
>
> Zkratka je v tom prilis mnoho neznamych.

Nehlede na to, ze tohle bych se asi ptal u Borlandu.

No ale muj kvalifikovany odhad je, ze to nejde, protoze IB s nicim takovym
ve svem navrhu nepocita.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.