Apache + PHP + Mysql a FULLtextove prohledavani

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 19 15:40:00 CEST 2000

On Thu, 19 Oct 2000, Jan Havlicek wrote:

> Ja uz to sstihl i experimentalne zprovoznit a super. Funguje to, s
> cestinou si to poradi cel;kem slusne (az na takovy vychytavky jako je
> n~, kdyz zadam dotaz bez diakritiky, tak se to nenajde).

Hmm - mne ten search.cgi funguje jen kdyz zadavam ascii dotazy a v databazi
je to zda se taky ascii nebot to vyplivne ascii vysledky. Co delam spatne ?

Serverm mam apache 1.3.12 + mod_czech lokalni kodovani souboru na disku
cp1250 kodovani formularu iso-8859-2 (kvuli mysql ktera asi taky funguje
v 8859-2) , v search.htm mam odkomentovany 'LocalCharset    iso-8859-2'
v indexer.conf jsem vyzkousel LocalCharset iso-8859-2 i cp1250 .

Kdyz nakouknu do te SQL databaze tak je to tam ulozene v ASCII .