Apache + PHP + Mysql a FULLtextove prohledavani

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Pátek Říjen 20 10:10:00 CEST 2000

Petr Simek wrote:

> Hmm - mne ten search.cgi funguje jen kdyz zadavam ascii dotazy a v databazi
> je to zda se taky ascii nebot to vyplivne ascii vysledky. Co delam spatne ?

*** Ha .. pouzivam search.php, ale v tom bych nakonec az problem
nevidel.

> Serverm mam apache 1.3.12 + mod_czech lokalni kodovani souboru na disku
> cp1250 kodovani formularu iso-8859-2 (kvuli mysql ktera asi taky funguje
> v 8859-2) , v search.htm mam odkomentovany 'LocalCharset    iso-8859-2'
> v indexer.conf jsem vyzkousel LocalCharset iso-8859-2 i cp1250 .

*** Hmm.. tady bych hledaj zakopanyho hafana. Otazka je, jak si iniexer
rekne o kodovani s cestinou a jestli muji server da. Chtelo by to nejak
vyzkouset pres socket nebo tak nejak.

Jinak moje konfigurace:

Apache + mod_csacek, vsechno v windows-1250. V SQL jsou ty data s
diakritikou a funguji dotazy s diakritikou i bez, zatim jsem narazil jen
na to, ze si to nedovede prevest n~ -> n.

> Kdyz nakouknu do te SQL databaze tak je to tam ulozene v ASCII .

Jak pisu, ja to tam mam s diakritikou.

Vyzkouset mozno na http://ski.cz/search

Honza

--