ldap

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Říjen 20 09:26:22 CEST 2000

Ja uz neviem, ale asi si to pojdem hodit :-)
Podla stranky
http://www.umich.edu/~dirsvcs/ldap/doc/guides/slapd/2.html#RTFToC8
1. som presiel na bod 8 (vytvorenie databazy)
-v prislusnom adresari, kde ma byt databza, sa nachadzaju nejake subory
2. pustil som server
3. idem na bod 9 ale to mi zahlasi ze no such object

Som myslel ze ked zbadam ASPON 1 fungujuci priklad, tak uz pochopim
poriadne princip a vytavranie uz nebude problem. Lenze mne nejde ani jeden
priklad. Kde mozem robit chybu ?

Som myslel ze ldapsearch sa konektuje niekde inde nez ma, ale aj ked som
nastavil ldap.conf a skontroloval to cez strace, tak zistujem ze sa spaja
dobre. Ale stale to hlasi chybu. A pritom som rucne pozrel ze v
objectclass.dbb su zaznamy o PERSON a ORGANIZATION.

Asi prejdem na windowsi. Tam je mensia robota so sformatovanim a novym
nainstalovanim systemu :-)

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2