ldap

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Říjen 20 09:01:07 CEST 2000

On Fri, 20 Oct 2000, Jan Satko wrote:

> Potreboval by som ale este vediet, ze ked chcem pridavania udajov spravit
> cez php, ci musim zakazdym vytvorit zaznam o firme a az pod neho zadavat
> dalsieho usera. Alebo to len na prvy krat sa nejako vytvori a potom uz
> len staci sprvait subor s takymto obsahom, ktory mi vytvori zaznam o
> novom uzivatelovi ?

Pokud budete jo chtit, tak zaznam o firme vytvaret vubec nemusite.

Jinak je snad samozrejme, ze udaje se zadavaji jen jednou, jinak by to
nemelo smysl, ze. Pokud chcete neco upravit nebo pridat, adresujete zaznam
pres jeho dn, pricemz vyssi urovne dn nemusi byt ani definovany. (treba
nemusi byt definovano, ze cz=czech).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.