TELE 2 - internet-beginner

Tomas Honzak thonzak na atlas.cz
Pátek Říjen 20 19:50:16 CEST 2000

dd,

> site ze.... kdyz nemaji v domene postmastra, webmaster hlasi we do not
> relay a na webu se mi zobrazi nejaky fuj gif a nic jineho. Prece po me
> nemuze nikdo chtit, abych vykoumal nejaky link rucne, kdyz mam extra
> rozliseni monitoru. Jak si nekdo takovy muze rikat poskytovatel
> internetu...... jestli si nahodou nemysli ze jsou na kamcatce.

ale zase je to fakt rychle :-))))))))))))))))))

fakt ze jsem taky zoufale hledal nejake technicke informace na jejich
webu... nakonec jsem rozjel exim, ten postu vyridi.

ale taky mne to prekvapilo :-) asi jim napisu a zeptam se :-))

> Predpokladam, ze se tam muzou menit adresy a ze jsou pridelovany pres
> DHCP, takze jeste neco o DHCP a maskarade s dynamickymi adresami.

Davaji staticke IP adresy :-)

> Nicmene zakladni konfigurace bude asi velmi snadna.

Souhlas :-)

TH

*  Tomáš Honzák         thonzak na atlas.cz  *
*  http://i.am/thonzak      ICQ:47466562  *