spusteni Red Hat

David Toman dtoman na aapf.cz
Sobota Říjen 21 11:03:02 CEST 2000

Podobný problém se spouštěním X jsem měl po instalaci RH 6.2 i 7.0 na nějaké kartě s čipem S3, tuším 3D/2x. Instalátor kartu našel správně, i
velikost paměti, nicméně po restartu a pokusu o Xka vyběhla stejná hláška jako Vám

(--) there is no mode definition named "800x600"
Fatal server error: no valid modes found

Pomohlo spuštění Xconfiguratoru z příkazové řádky a opětovná konfigurace. Pak už X naběhly v pohodě.

Vladimír Anděl wrote:

> [...]
> (--) SVGA: chipset: tgui 9440agi
> (**) SVGA: videoram 1024k
> (**) SVGA: Using 16bpp, Deph 16, Color weight: 565
> (--) Maximum allowed dot-clock: 45.000 MHz
> (--) there is no mode definition named "800x600"
> Fatal server error: no valid modes found
>
> Videokartu mam Trident TGUI9440, 1 MB a pri instalaci mi to naslo neco jineho
> (uz si nepamatuji, co to bylo) na Trident jsem to musel predefinovat.
>
> Co se s tim da delat? Jedine, co mne napadlo, je cely system nainstalovat
> znova a nedavat tam rozliseni 800x600. Pri tom ve Win98 s videokartou

Opravdu, tohle není dobrý nápad. Ale byl jsem také natolik windowsoidní, že jsem měl při prvních potížích s Linuxem stejné "choutky".

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO Penzijni fond, a.s.     fax    : +420 19 7733290
Tylova 57              GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic     e-mail : dtoman na aapf.cz